źródło filmu: http://www.youtube.com/
Zakazane zostało emitowanie reklamy sieci Vodafone, która ukazuje skłonności dzieci do podglądania kobiet oraz dotykania ich miejsc intymnych. Hasło „dzieci wiedzą, czego chcą” miało chyba konotować skojarzenie, że w sposób świadomy wybierają tego właśnie operatora.
Dzieci rzeczywiście wiedzą, czego chcą.
Dawniej można było obserwować szacunek dla starszego rodzeństwa, rodziców, dziadków, nauczycieli... Dziś na ich podziw zasługuje jedynie bohater serialu, bajki, czy ktoś inny znany ze świata medialnego.
Kiedyś dzieci skakały w gumę i bawiły się w chowanego, dziś mają komputery i to im wystarcza.
Kiedyś czasem w wakacje dziewczynki malowały dla zabawy paznokcie, obecnie mijamy dwunastolatki w pełnym makijażu i butach na obcasie.
Kiedyś na Pierwszą Komunię Świętą chciało się dostać zegarek, dziś skuter, ewentualnie laptopa.
Kiedyś czasem dziecko tupnęło nóżką z niezadowolenia, dziś daje upust swojej frustracji krzycząc w niebo głosy, nierzadko rzucając wyzwiskami.
Dzieci wiedzą, czego chcą.
Rodzice dziś chyba najbardziej chcą grzecznych dzieci, ale rozpieszczają je do granic możliwości,a potem „budzą się”, gdy już nie mogą nad nimi zapanować.
Dziadkowie chcą grzecznych kochanych wnucząt, a tymczasem te nudzą się bez telewizora i Internetu.
My osobiście chciałybyśmy jeszcze spotykać prawdziwe dzieci i widzieć ich dzieciństwo.
Ale one wiedzą, czego chcą.
0 komentarze:
Prześlij komentarz